25 Şubat 2013 Pazartesi

Yok yok, iyiyim.

Sana adadığım şarkılar nasıl da yalan oldu
Kalitesini hissettiğim sözleri nasıl da manasız
Ne çok değişiyorum amına koyim.
Sözde stabil, kısmi huzurlu, geneliyle mutlu bi yaşamdayım.
20 yaşında ekmek elden su gölden, okuyorum özel okulda yarı burslu.
Hakkını ödemeye çalışıyorum evdekilerin, dinliyorum dersimi
Olmuşum yabani,
Aramıyom etmiyom çok yakınım dediklerimi
Tamam görüşürüz diyom görüşmüyom
Canım buna niye sıkılmıyor? Bu nasıl bi godoşluk?
Canciğer kuzu sarmayı iyi saramamışız be
Ya da tutmamışız adam gibi.
Bi tek kendi başıma kaldığımda bi sıkıntı hissediyorum
Yoksa gün içinde arkadaşlarımla sürekli gülüyorum
Sanırım hayalsiz kaldım ben,
Yarısı gerçekleştiğinden, yarısı suya düştüğünden.
Bi parfüm bi insana ait oluyo her zaman
Birebir.
Yürüyo bi elin kızı savuruyo kokuyu
Diyorum sen hırsızsın!
Sürünme bi daha bu kokuyu.
Sarınma benim eski mutluluğuma
Görünmesin gözüme saçlar
Bulunmasın kulağımda sesler
Kolumda izler..
Ben katı görünen bi adamım
İçim bazen çorba gibi
Üzülürüm belli etmem
Siksen belli etmem
Kendi başıma üzülürüm
Kimseye sıçratmam.
Paylaşıldıkça azalan üzüntülerim olmuyor haliyle.
Şarkılara gömüyom işte
Yeni şarkılara
Eski şarkılar yitiyor ya, başta dedim ya
20 yaşında efendi bi eleman olduğumdan
20lik derman rakısını alıp dertleşemiyom benle
Yok sevgilim.
Aranmıyorum
Bekliyorum bi çift ürkek göz.
Ses tonu güzel olsun
Ama sağlam aşk olsun hee
Hakettim mi bilmiyom da
Ben sevmesini iyi biliyom be
Mühim hissettireyim
İstemediğin kadar mühim.
Lazım olanın katbekatı.
Yeter ki ait ol.
Neyse gidiyom ben, şarkılara katılmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder