15 Kasım 2011 Salı

Görmemişin

Blog yazmaya yeni başladığım için görmemişin çocuğu olmuş tutmuş sikini koparmış'ı gerçekleştiricem seri bissürü yazarak sanırım. Şimdik şöyle bi olay var; iyi bi arkadaş, hani cidden normal bi arkadaş, emin değilim ama yaşıtım belki yarım sene büyük veya küçüktür dengim yani. Adam facebookta kızın isim soyisminin baş harflerini yazarak allahtan tek seni diliyorum Ğ.X yazmış. ben bu Ğ.Xe tıkladım abi.
Bilgileri şöyle:





Öncelikle beğeni yapmıyosan EKLEME !
Silinirsin zaten. 
Ve aptal aptal laf sokma çabalarını geç.
Benle konuşurken haddini bilcksn ,) Yavşakları sevmem.
Bana onu ayarla, bu arkadasn kim cok güzelmş ayarla 
Arkadas öner, Profilimi paylaş , Aday NO şu beğen vs.vs. demycksn.
Yoksa küfürü yersin. :D ekle lağn kızmıcam :)
Fake falansanda uzaaa -,-


Ama diyosan beğeni yaparm, tam kafa dengym, boş konusmam, kimseyi küçümsemem, onu bunu ayarla demem, olay falan cıkarmam, iyi anlaşrz bla bla bla . Hah işte aynen öyleyim diyorsan 'ARKADAŞ OLARAK EKLE ' butonuna basabilirsin. O zaman cok iyi anlaşabiliriz ♥


Allahtan bunu isteyen bi adam...Hem de sadece bunu isteyen bi adam...
Düşünüyorum da şimdi, Mark efendi beğen butonunu getirmeden önce egoistlik veya hava atma bu kadar gözüne sokulmuyodu insanların. 130 kişi beğendi diye bişey gördüğüm zaman, o fotoğrafta ya meme arıyorum , ya bacak ya da beyin arıyorum. Her sap gencin ufak umudu olmuş beğen butonu, bir gün ona yol su meme bacak olarak dönebilir diye.

Allahtan tek seni diliyorum BEYİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder