6 Şubat 2015 Cuma

Telefondakiler

Eski telefonumdan bi senedir kullandığım telefonuma bluetooth ile attığım şeyler. Bugüne kısmetmiş buraya aktarmak.

1-
"Tren vardı. Trenden dışarı bakarken düşünürdüm. Trenler de yok, sen de."

2-
"Omzundan peri parçacıkları dökülürdü. Yerler nasiplenirdi"

3-
"Ne yazabilirim ki sana. Çok guzelsin mi, nasilsin mi, ozledim mi? O kadar kaçirdik ki birbirimizi, tutmak çok zor. Hicbir cumle tekrar iletisim kurmak için dogru cumleymis gibi gelmiyor"

4-
"Nasil ölür sence bu özlem? Şu an hissizim, ağır yaşamaktan yorgun. Basit bakıyorum kendime, hissettiğim eksikliği küçümsemek için. Süslü cümlelerimi boşver, şunu bil, düşündükçe, nasıl canımın ta kendisiydin diyorum. Çok güzeldi yüzün. Sesin ihtiyacımdı. Ellerin de. Hayat pek de zor değildi."

5-
"Gittiginden beri amina kodumun bulutlarini hicbir seye benzetemiyorum"

6-
"Bayramını kutlamadım. Aklına geldim mi acaba, bi mesaj bekledin mi? Sen aklımdan çıkmadın. Her bayram ilk seninkini kutlardım. Artık utanıyorum, küs değiliz ki bayramda küslükler bitsin. İyi bayramlar dilesem, benim sensiz buruk olmayan hiç bayramım yok. Akrabası gelmeyen yaşlılar gibi hissediyorum. Canımın en köşesi, en sevdiğim, en güzel bayramlar hep senin olsun. Beni"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder