6 Şubat 2015 Cuma

seni çok seviyorum. bugün de. bugün üzgünlük yok üstümde, yorgunum baya. Sadece buraya yazmak içimi rahatlatıyor, sana demişim gibi. bi gün okutcam sana tüm bunları. O değil de geçen bilgisayar yoktu telefondan upuzun çok güzel bi şey yazmıştım, ama program hata verdi gitti yazdığım. o kadar üzüldüm sinirlendim ki. Daha önce de olmuştu biliyo musun? Benim 9. sınıfta sana 2 albüm yazdığımı bilmezsin. mesnevi miydi bi şey vardı edebiyat dersinde, 99 satırdı, ondan özenmiştim, aramızın en kötü olduğu dönemdi o aralar, 99 satır ama beynimi yora yora, her kelimesine çok büyük anlamlar yükleyerek yazmıştım. Bilgisayar çok eskiydi. Kaybolmasın diye bir diskete kaydetmiştim. Bilgisayarım bozulmuştu, tamire yollamıştım, içindekiler silinmişti. Disket masamın gözünde duruyordu. Çok uzun süre durdu. Eşşek kafam, niçin onu gözetmedim bilmiyorum. Yok şimdi. Umarım bi gün çatıda falan bi yerde çıkar. Söz uçar yazı kalır diyoruz ama yazdıklarım uçtu ya. Neyse uzattım baya. Yatarsın sen birazdan, saatlerin geldi. Mışıl mışıl uyu. Eğer ben rahat sen rahatsız uyuyacaksan Allah benim rahatımı sana göndersin. İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder