6 Şubat 2015 Cuma

Saatlerdir aklımdasın. Uyandım, çişimi yaptım. Kahvaltı yapmadım. Bi aklıma düştün, saat 16:23 oldu. Hala, hala, hala düşünüyorum. Belki buraya yazarsam içimdekileri biraz uzaklaşırım diye geldim.

Sürekli böyle oluyor işte. Senin haberin yok bundan. Benim kalbim ve kafam hep senle dolu. Yahu yıllardır. Haberin yok ya. Gelip söyleyemicem. Kaderi bekliyorum, bi gün bi yolda karşılaşmayı bekliyorum. Kafam senle dolu. YILLARDIR. Kendime geldiğimden, bir birey olduğumu hissettiğimden beri senle doluyum. Yakıştırmıyorum bunu kendime, ne dersen de, seni seven bir adam var ve ben ona saygı göstermek istiyorum. Sen onunsun. Ne dersen de. Gerçi bu düşündüklerimden haberin yok bana kızamazsın. Ama bi gün okuduğunda hepsini cevabını biliyorum. Karşı çıkacaksın. Ben kimsenin değilim diye. Ama öyle değil canımparem. Sen onunsun artık. En azından benim değilsin.

Bazen üzgünlükten yoruluyorum biliyo musun? Ölü toprağı derler ya onun gibi bi şey çöküyo üstüme, bezmişlik gibi. Sonra şunu düşünüyorum.. Senin derdin bile değerli. Sen benim geçmişimsin şimdimsin. Başka bir insandan derdim yok. SENden derdim. Senin verdiğin acıları çektiğim için belki de ölmedim daha. Çünkü sen canımın içisin. Avuntu...

Sana bi şeyler yazarken seslenmek istediğimde diyemiyorum bazı şeyleri. Canım yazıyorum. İçimden senle konuştuğumda diyemiyorum o en çok kullandığım kelimeyi. Sen bilirsin. Hatırlarsın. Hani şekerli tatlı bi şey. Dilim varmıyor. Belki sana birisi onu dediğinde ben aklına geliyorumdur?

Belki bu yazdıklarım sana hiç ulaşamayacak. Ulaşmadan geçerse yıllar ve biterse her şey? Kafamıza bombalar yağarsa bir gün? Gideceğimiz yerde seni isteyeceğim. Eskiden de hep derdim hatırlıyo musun? Cennete gidersem eğer ilk seni istiyicem. Ama kopyanı istiyicem. Çünkü o adam aslını ister. Onun hakkını çalmak istemem. Ya da eski günlerimize döndürülmeyi isteyebilirim. Gerçi cennet oralar zaten benim için. Yaşadım ben cenneti sen varken. Ne kadar kavgalar etsek birbirimizi kırıp geçirsek de. Mutlu zamanlar en mutlu zamanlardı. Seni çok seviyorum.

Kimseye sevdiğimi söyleyemiyorum. Sana bi kaç cümlede bir söylüyordum. Sana çok uzun süredir söyleyemeyince böyle oldu işte. Saklıyorum sana hakkımı.

Bölük pörçük bir sürü şeyden bahsettim. Rahatladım biraz. Sana pozitif enerji yolluyorum burdan günün çok güzel geçsin. Her günün güzel geçsin gerçi :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder