6 Şubat 2015 Cuma

Pek süslü yazmayacağım bu sefer.

Her tarafta seni görür gibi oluyorum. Korkmaya başladım.
hani hiç bi şey eskisi gibi kesinlikle olmicak ya, farkındayım ya onun, çok üzülüyorum.
okulda falan böyle bir köşeyi döndüğümde biri çıkıyo karşıma, saçı falan suratı falan sana benziyo bi an, donuyorum kalakalıyorum öyle. sonra çok uzakta olduğunu düşünüyorum sen olmadığını farkediyorum. ama yürürken duruyorum, yutkunamıyorum yine kısa bi süre. daha önce de yazdığım bi şeyde anlatmıştım böyle kitlendiğimi. gözüm dolcak gibi oluyo sadece birini sen sandım diye.
sanıyorum ki ben sana asla doğru cümleleri seçemicem. döndüğünde evine, bi gün görüşsek mesela, ben bu upuzun ayrı düşmenin, bozulan psikolojimin, acıtan özlemimin nasıl hissettirdiğini hangi cümlelerle anlatabilcem? müthiş titiz olsam bile beceremem ki. tutup seni kalbime sokmam gerekir. sana öyle sarılmam gerekir ki... şu an hayal ediyorum. gözümü kapatmam gerekir. kelimeler yetmeyecektir. hiçbir kelime yetmeyecektir. belki balım biraz anlatır. ama ben balım demeye çekinirim. bi şey demem. belki oturur bi çay içeriz. her şey normalmiş gibi davranırım bile bile. hiç zaman geçmemiş gibi yaparım. espri yaparım gülersin. güldüğünde sana bakarım derin derin bi kaç saniye. ama hiç bi şey diyemem. sana kavuşmayı hiç bir yanlış cümleyle bozmaya cesaret edemem. yine kitlenirim belki sen bakarsan. dokunamam sana. bazen kimsem yok gibi oluyo. yakın arkadaşlarım var 3-5 tane de, kimse içimin yandığının farkında değil. bi de gidip diyemiyorum benim bi derdim var diye. içime atıyorum hep. ışığını kapatıyorum odamın, yorganın altına giriyorum sessizce ağlıyorum sonra uyuyorum.
senle konuşmak istiyorum ama mesaj bile yazmaya çekiniyorum. fotoğraflarına bakıyorum, fotoğrafın üstünden saçını okşuyorum, yüzünü seviyorum. canım diyorum. canım bu. bu işte, bu. ben bu kadar sevebiliyorum bi şeyi. benim canım bu kadar değerli. canım bu insan kadar benim..
endişeyle karışık bi durgunluk üstümden gitmiyor. sen hep iyi ol. çok istiyorum benimle birlikte iyi ol. ama olamicaksa da sen hep iyi ol. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder