6 Şubat 2015 Cuma

İçkiliyken, Kafamı Toplayamazken, Bir An Bir Anı Tutmazken, Bir Ömür Boyu Tutacağı Yazdım.

efkarım birikti sığmaz içime ciğerim
kafam bilmem kaç milyon
her yudum içkide senin adın
her hatırada senin tadın
ben seni sevmeyi suratınla öğrenmişim
aklıma ilik ilik tenindeki benlerle işlenmiş
şimdi ben sana bakamadıkça
şiirler çok anlamsız
şimdi seni düşündükçe
sevgim özlemim yalnız.
beni lütfen özle
bir aile özler gibi
yıllardır görmediğin insanlar gibi özle
benim dudaklarımı
susamak gibi özle
benim gözlerimi
kör kalmışsın gibi özle.
lütfen;
elalemin oğlu...
kimbilir ne kadar mutlu ediyor seni
eminim ki benim önemsediğim kadar değil
lütfen benim seni önemsememi özle.
hayatına dön de bir bak,
sana belki de hiç bir şey veremeyecek bir adam
ama yettiği kadar sevecek
ettiği kadar manevi
ve  mezara kadar sen en sevdiği...
ne diyeceğimi bilemiyorum
kafam bilmem kaç milyon
şunu bilirim ciğerim,
ben bu kısacık hayatta
20 küsür sene,
seni sevmekten daha iyi bir iş yapamadım.
ben kolay kolay ağlamıyorum
şimdi akan gözyaşlarım şahit olsun
senin gözyaşını akıtan her insana
insandan zehir olmak
benim andım olsun.
çok özlüyorum canım. çok özlüyorum.
umarım bi gün bu boşa haykırışlarım değerlenir.
Kimbilir? Belki öldüğüm bir gün bilgisayarım karıştırılır.
Defterlerim kurcalanır.
Yakın arkadaşlarıma sorarlar, kim bu kadın?
Derler ki sen,
Ali efendi O'na vurgundu.
O'na baygındı.
Ali efendir bir tek o biriciğe yanardı.
:Umarım sana iletirler bu sevgiyi.
Ben böceklere yem olsam bile,
Sana olan düşkünlüğüm
o güzel gönlünü rahat ettirir.
Mutlu seneler. Sıhhatli ve sevdiğin insanlarla, mutlu seneler.
Çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder