6 Şubat 2015 Cuma

Epeydir görmüyorum seni. Aylar oldu, yıl oldu. Yıllar olacak belki. Travma yaşıyorum. Geçecek elbet biliyorum ama ne zaman geçer bi fikrin var mı? Ya onyıllar sürerse?

Bir şekilde her gün istisnasız aklıma geliyorsun. Düşünmeye çok alışmışım, öyle kolay kurtulunmuyor lanet olsun. Yemek yerken, yürürken, bir sohbetin ortasında seni aklıma sokacak bir şey yaşanıyor ve donup kalıyorum. Bir rüzgar giriyor boğazımdan kalbime doğru. "Artık yok." diye fısıldıyorum sanki kendime. Bu rüzgar düşündüğün gibi soyut değil, irkiliyorum, üşüyorum. Kirpiklerim kitleniyor, gözlerimi kapatamıyorum o an. Doluyorlar. Doluyorlar ama ağlamıyorum. Yeterince ağladım ve bi işe yaramıyor. Yarasın diye ağlamadım gerçi. Üzüntüden ağladım hep. Bana acımanı elbet isterdim çünkü dev bir egoistim ben. Hastalıklı biriyim. Sevilmek istiyorum. Sen tarafından sevilmek. Başka kimseden bir parça şefkat istemiyorum. Bana acısan sevdiğini hissettirirdin belki. Neyse.

Zihnimde bir terazi var. Yokluğun ağır bastığında olumlu şeyleri karşı kefeye koyup dinginleşmeye çalışıyorum. Mesela mutlu olduğunu düşünüyorum. Tamam belki ben yokum ama, karşılıklı sevdiğin biri var. Bugüne dek ben nasıl senin mutluluğunu istediysem o insan da istiyordur. Kılına zarar gelmesin diye uğraşıyordur, ihtiyaçlarını karşılıyordur. Bunu koyuyorum kefeye. Sen, mutlusun.

Yedi milyar nüfustan kaç kişi seni tanıdı? 300 mü? 400 mü? Seni tanıma fırsatı bulmamış milyarlarca insan var. Ben özelim. Ben tanıdım. Yakınına girdim. Sana sarıldım. Ben hayatımda bi sürü kez dünyanın en mutlu adamı hissettim kendimi. Ne lüks ama? Değil mi? Bence öyle. Beni yaşama sevinciyle doldurduğun o günleri düşündükçe, kefeye atıyorum zihnimde. Dinginleşiyorum. Şu anda bile o duyguylayım.

Büyüyoruz. Kritik yaşlardayız. Yarın senin doğumgünün hatta. Bu yaşlar bize ummadığımız anlarda yönler gösterecek, seçimler yapacağız yürüyeceğiz seçtiğimiz yönlere. 5 sene önce şu anki halimizi az çok tahmin edebilirdik ancak 5 sene sonrayı asla edemeyiz. Şunu demek istiyorum; sen şu an önemli adımlarındasın, tek isteğim doğru adımlar atman. Seni mutlu eden şeyler hep güzel yönlere doğrultsun. Başına hep güzel şeyler gelsin. Suratını somurtucak hiç bir şey olmasın. Güzel bir eğitimin, kaliteli dostlukların, zevk alarak büyüdüğün bi hayatın olsun. Çok seviyorum. Çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder